De opdracht was om de digitale customer journey te analyseren en voorstellen uit te werken voor optimalisatie. De opdracht kwam van de eigenaar/oprichter/CEO van Antwerp Amusement Center. De voorstellen zijn daarna door hemzelf geïmplementeerd.
In eerste instantie werd de website grondig herzien. De structuur werd aangepast om gemakkelijker en sneller de weg te vinden in de informatie. Er werd een heel aantal pagina’s van de website verwijderd om de focus te richten op de essentie. De teksten werden aanzienlijk ingekort om de aandacht te trekken op de boodschap. De FAQ-pagina werd aangepast en uitgebreid op basis van de meest voorkomende vragen. De tarieven voor de verschillende activiteiten werden op een uniforme manier gecommuniceerd.
De reservatiemodule werd ook aangepakt, waarbij de flow logischer en visueel duidelijker werd tot aan de betaling. Daarnaast werd een cross-selling module geïnstalleerd om gasten ertoe aan te zetten direct een bijkomende activiteit te boeken.
De digitale flow voor het beheer van aanvragen van scholen, bedrijven en organisaties werd ook gewijzigd. Er werd een module ontwikkeld met de verschillende activiteiten en cateringformules, waardoor de offertes veel sneller konden worden opgemaakt en aangepast. De vorm van de offertes werd ook aangepast en het overzicht van de verschillende tarieven en de totaalprijs werd duidelijker voorgesteld