De opdracht bij het Domein van de Grotten van Han was om de verkopen en de rendabiliteit van het F&B-departement naar boven te halen. Samen met de lokale F&B-Manager is een plan van aanpak uitgewerkt. Het gevalideerde plan werd in een periode van drie maanden geïmplementeerd en was operationeel tegen de start van het hoogseizoen.
Het assortiment in de verschillende verkooppunten werd beter afgestemd op de behoeften van de gasten binnen de reguliere flow tijdens een bezoek aan het domein; in sommige verkooppunten werd het assortiment afgeslankt en in andere uitgebreid. Ook werd de presentatie van de producten en de verkooppunten zelf aangepakt zodat de attractiviteit en visibiliteit werden verhoogd. Ook de prijszetting voor alle producten werd herbekeken. Al deze maatregelen leidden tot een verhoging van de verkoop.
Daarnaast werden partnership deals afgesloten met foodpartners waarbij ondersteuning werd gegeven op gebied van marketing en aangepast materieel en commerciële acties werden opgezet zodat de verkopen verder werden stimuleren.
In verschillende verkooppunten werd de operationele werking grondig veranderd. Daarbij werden installaties en materieel verplaatst, werden stocklokalen anders ingericht en werden de processen voor bereiding en bediening herzien. Daarnaast werd een aantal operationele handelingen verschoven van de medewerkers naar de klanten. Op die manier werden aanzienlijke efficiënties gerealiseerd.